Üyelik Kapat

Anksiyete Kategori Seçiniz:

Ölüm takıntısı ve mide ağrısı

Merhaba benim 1 ay önce midemde gece çok şiddetli bir ağrı başladı. Aslında ağrı bile değil di garip bir histi.Ondan sonra bende ölüm takıntısı başladı. Sürekli aklımda. Her şeyden çağrışım oluyır. Doktora gittim midem için. Endoskopi yapıldı bişey yok dendi 1 – 2 ilaç verildi. Onları kullanmama rağmen ...

İncele

Anksiyete

Merhaba, Benim uzun zamandır anksiyetik sıkıntılarım var daha çok ilerlemesinden korkuyorum ve agorafobiyide tetiklemeye başladı son 2 aydır evden dışarı adım atamaz duruma geldim ve bu benim hayatımı çok ama çok olumsuz bir şekilde etkilemeye başladı öyleki hayattan tat alamaz hale geldim ve bu bana intihar etmeme neden ...

İncele

Yabancılaşma

Merhaba hocam. Ben uzun bir zamandır sosyal fobiyle yasiyordum. Her gün daha da ilerliyordu çünkü teyzemle annemle arkadaşımla kuzenimle en ufak bir sohbetten ikili konuşmalardan hep kaçar olmuştum. Konuşmak bana çok zor ve zahmetli geliyordu. Benim sohbetlerim konuşma aklımdakileri söyleme değil daha çok konuşmak için ...

İncele

Bayılma

Merhaba benim sorunum bayılma. Bu olay bende hastayken tansiyon düşmesinden kalabalıkta bi kere olmuştu. Sonra bu olay beynime kazınmış sanırım bi türlü kurtulamıyorum. Sürekli bayılcam diye aklımdan çıkmıyor. Toplum içine çıkamıyorum kalabalık alanlara giremiyom . Ne zaman girmeye çalışsam bayılcak gibi oluyom ve ...

İncele

her şey kafamda

Merhabalar. 20 yaşımdayım ve bu zamana kadar kimseyle sevgili kalamıyodum. Özgüveni yerinde bi insanım. Dış görünüşümle ilgili bi sıkıntım yok hatta bi insanı isteyip de elde edemediğim olmadı. Fakat ilişki yürütme konusunda çok büyük zorluk çekiyorum. Yaklaşık 5 aydır sevgilim var. Aynı dershanedeydik ...

İncele

Karın agrısı hayatımı yönlendiriyor

Merhaba 17 yasindayim. Karin agrisi cekiyorum engel olamiyorum bir sey kafama takiliyorum ornek olarak sehir disina yatili olarak bir yerlere gidemiyorum sanki karnim agriycakmis hastalicakmisim gibi geliyor sonra annem yanimda olmayinca hic bir yerde kalamiyorum hastalanirsam karnim agrirsa ne yaparim annemsiz diye korkuyorum ve bunu ...

İncele

9. sınıfta okul fobisi olur mu?

Ben 9. sınıf öğrencisiyim. Yani bu sene okuluma yeni başladım. İlk dönem okulu çok seviyordum. Okulda arkadaş çevrem çok geniş. Yıllardır en yakın arkadaşım olan kişi ile aynı okuldayız. Öğretmenlerle hiçbir problemim yok. Derslerim iyi teşekkür aldım. Fakat birinci dönem sonunda okula gittiğimde hep bir ...

İncele

kimseden hoşlanamamadan dolayı sıkıntı

merhabalar. benim sorunum aslında direk kimseden hoşlanamama. karşıma biri çıktığında konuşmaya başladığımda mide bulantısı falan oluyor, korkuyorum acaba elinden tutup dolaşabilir miyim diye düşünüyorum. konuşurken o kişi ailem karşısında nasıl durur diye düşünüyorum. küçüklüğümden beri her şeyi ...

İncele

takıntı

kaygı bozuklukları terapiyle geçermi

İncele

İlaç kullanımını kendiliğinden bırakma

Merhaba Sayın Hocalarım, Yaklaşık 8 ay öncesinde anksiyete belirtsi kanısıyla psikiyatrik tedavi görmüş bulunmaktayım. Doktora ilk gittiğimde kaygım psikolojik ilaçların kilo aldırması yönündeydi ve ilk istirhamım zayıflatan bir ilaç olması yönündeydi. Biz doktorla anksiyete ilacinin yanında concertaya başladık. Bu ...

İncele

OKB hastalığı

Son bir aydır özellikle dini konularda aklıma takıntılar geliyor. Önceleri bu işi yapmazsan ailenin başına kötü şeyler gelir şeklinde düşünceler geliyordu. Şimdiler de ise bu düşünceleri yerine getirdiğim için rahatsızım inançlı biri olduğum için başımıza kötü bir şey gelip gelmemesini yalnız Allah bilir ben ...

İncele

Konuşmaktan çekiniyorum

İnternette Anksiyete ile ilgili her testi yaptım aşırı derecede anksiyete olduğumu öğrendim doktora gidemiyorum konuşmaktan çekiniyorum ve o anı hayal ediyorum kesin güleceğim aklıma geliyor herşeye gülüyorum ne yapmam lazım 17 yaşındayım

İncele