Üyelik Kapat

DEPRESYON

İyi günler adım Oğuz 20 yaşındayım. Ben uzun süredir depresyonda olduğumu düşünüyorum. Belirtilede mevcut. Hayattan hiçbir şekilde zevk almıyor hiçbir aktivitede bulunmak istemiyorum evde bile durmak bilgisayar telefonla bile uğraşmak istemiyorum. Üniversiteye hazırlanmak için işi bırakıp dersaneye yazıldım büyük ...

İncele

tükenmişlik

Sorunum hakkında ön bilgi almak istiyorum. Ben sürekli birilerine ve birşeylere kızıyorum ve bu kızgınlığım günlerce haftalarca sürüyor. Mantığım bunun çok yanlış olduğunu söylüyor ama uygulamaya gelince başaramıyorum. Sürekli gerginin. Hayatımdaki ufak bir olumsuzluk bile beni fazlasıyla etkiliyor. Daha önce ...

İncele

ERKEK ARKADAŞIMIN SEVMEDİĞİNİ DÜŞÜNÜYORUM

Merhaba Hocam, Ben 22 yaşındayım 9 ay sonra erkek arkadaşımla dini nikah yaptık ama birlikte olmadık 2 ay sonra nişan bu yaz da evlenmeyi düşünüyoruz. İkimizde çalışıyoruz ben avrupa yakasında oturuyorum o karşıda oturuyor. Hocam ben istiyorum ki; Hafta içi bir gün vakit ayarlayıp yanıma gelsin ama hiç öyle bir vakit ...

İncele

Sürekli ağlıyorum.

sürekli ağlıyorum artık herkes benden bıktı ağlıyorum diye ağlayınca tek ağlıyorum artık.. kimse neden ağladığımı bile anlatmama fırsat vermiyor lütfen bana yardım edin..

İncele

Sürekli ağlıyorum..

16 yaşındayım 1 yıldır süren bir ilişkim var ve sevgilim herşeye karışıyor dışarı doğru düzgün adım atamıyorum ailemle bile dostum bile kalmadı sadece hayatımda o olsun istiyor artık yapamıyorum kafayı yemek üzereyim her gün ağlıyorum sevgi ayrı ama sevmek yetmezki sadece yürümüyor artık her gün ağlar oldum ...

İncele

İradesizliğimin Ölüme Götürmesinden Korkuyorum

Benim rahatsızlığım şöyle; Ben küçük , orta, büyük olan her türlü yiyecek ve eşya tarzı cisimleri ağzıma alıp boğazımın sonuna kadar yani yutacağım yere kadar getirip deydiriyorum ve bunu ölme tehlikesi olduğunu bile bile yapıyorum ve bu beni çok korkutuyor resmen yaşam kalitem sıfır korkudan sürekli kalbim ...

İncele

güvensizlik

hayatımda biri var bi ayrıl bi barış en son yeniden konuştuk devam ediyoruz ben cok güwensiz ve sorgulayan biriyim oda tam aksi dün ıkı kez aradım acmadı mesaj attı ara dedim ailesi yanındaymış falan aramadı sonra benim üstüme düşme bu ne üsteleme diye tartıştı benle ben anlamıyorum bugünde hiç bişey yazmadı.sosyal ...

İncele

eşim benden ayrı yatıyor

merhaba; 4 yıllık evliyiz eşim özünde iyi biri, bana ve bebeğime karşıda iyi ama çeşitli bahanelerle salonda yatıyor işte hastayım yatak odası sıcak soğuk gibi…. ama bu durum beni rahatsız ediyor bu durumu kendisine de söyledim rahatsız olduğumu bir iki gün yanımda yatıp sonra yine salonda yatmaya devam etti. ...

İncele

çocuğum inatçı

selam hocam kızım 41 aylık kreşe gönderiyorum çoğunlukla oradan çok agresif geliyor kreştekilerle konuşmuyormuş ama denileni yapıyormuş dediklerimin hiç birini yapmıyor inatçı dediğim dedik dediğini yapmadığında saatlerce ağlıyor kendini yerden yere vuruyor bizi bıktırana kadar her türlü hırçınlığı yapıyor ...

İncele

Bu aralar mutsuzum

Normalde çok gülen bi insanım mutluyum hayattan her güzel şeye gülmeyi şükretmeyi iyi bilirim,bilirdim.Ama bu aralar çok mutsuzum.Her şeyi kafama takıyorum küçücük şey bile mutsuz olmamı sağlıyor işlerimi yapmamı aksatıyor.Şu an adam akıllı tam anlamıyla düzgün giden bir şey yok.erkek arkadaşımla aram tam iyi ...

İncele

dünüşceler

merhaba hocam benim kafama sürekli geçmişte yaşadığım çocukken yaşadığım olumsuzluklarla doluyor sürekli düşünüyorum. Başım çatlıyacak hale geliyor. Bu düşünceler en yüksek seviyeye çıktıktan sonra bir rahatlama oluyor bir süre.Daha sonra yine aynı şeyler lütfen yardımcı olurmusunuz tşk

İncele

emotofobi

korkulu bir rüya ve devamındaki tarvma sonucundaki kusma, her gerginlik anında devam ediyor ne yapmalıyım

İncele